Support


Vanliga frågor


Fungerar appen på telefoner?

-Svar: Nej, appen är utvecklad för surfplatta och kommer inte fungera fullt ut på en telefon. Vi tittar på möjligheten att detta kommer gå framöver.


Mitt lösenord som skickades till mig fungerar inte, vad ska jag göra?

-Svar: lösenordet som skickas innehåller många symboler, både siffror och bokstäver. Skriv in lösenordet igen och dubbelkolla att du skrev in allt rätt. Om det fortfarande inte fungerar, kontakta oss för mer hjälp, antingen via kontaktformuläret på hemsidan eller via info@sprakliv.se.


Jag hittar inte appen på App Store, hur hittar jag den?

-Svar: Appen finns endast för surfplatta, och därför hittas den inte om man söker på telefonen. Söj på App Store, eller klicka gärna på länkarna på hemsidan för att komma direkt till appen.


Appen verkar ha tekniska problem, vem ska jag kontakta?

-Svar: Prova först att logga ut ur appen och sedan logga in på nytt. Se till så att du har en bra internetuppkoppling. Om prolemet kvarstår, kontakta oss via vårt kontaktformuläret på hemsidan eller mejla info@sprakliv.se


Fungerar appen utan internet? Måste man vara uppkopplad?

-Svar: Appen behöver tillgång till internet. Appen kommer därför inte fungera om du inte har tillgång till internetuppkoppling.


Hur byter jag och avslutar ett abonnemang?

-Svar: På startsidan längst upp till vänster trycker man på kugghjulet. Sedan väljer man "Abonnemang". Där kan du välja att byta eller avsluta ett abonnemang.


För övriga frågor, kontakta oss gärna via kontaktformuläret eller mejla till info@sprakliv.se